16 APRIL 2013

Ursäkta dålig uppdatering de senaste dagarna, men jag har haft fullt upp, och dessutom inte varit på pepp på att blogga. Så är det ibland!
Visst har vi haft fint väder de senaste dagarna? Eller iallafall här nere i skåne! Gud så varmt, idag har det varit 19+ och på jobbet har både jag och barnen kunnat vara ute i solen i bara tröja. Riktigt varmt och svettigt, jag gillar´t! Det har verkligen slagit till som en smäll, aldrig kan det vara lagom. Har det inte varit så typ jämt? Att det aldrig blir riktig vår.. Åtminstonde på senaste år. Man har iskall vinter med frost och sporadiska snöfall ända in i april, och så bara BOOM slår det till och man går från nollgradigt till tvåsiffrigt plus över en natt. Inte mig emot, men nåt är ju allvarligt fel med moder natur iallafall.
I helgen var vi i Malmö och härjade :) Vi blev bjudna på middag hemma hos ett par goda vänner, riktigt trevligt! Mellan en mastig middag och härliga drinkar spelade vi också TP - jag älskar TP! Världens roligaste spel! Kul OCH lärorikt på samma gång. Nåt man borde ta in i skolorna kanske? :) Jag och Philip vann såklart, ganska överlägset hö hö hö... *mallgroda*
Igår åkte Philip till Stockholm igen och jag blev lämnad här hemma med våra bebisar. Tur jag har dom! Kände mig ensam så på kvällen bjöd jag hit min härliga nyfunna vän Louise och vi hade en riktigt trevlig tjejkväll här hemma! Massa tjejsnack! :) Pratade även men min gamle goda vän Lars från Uppsala-tiden! Åh så länge sen! I maj ska han komma och hälsa på iallafall, ska bli jätteroligt, vi har verkligen så himla mycket att prata ikapp om! 
Nä. Nu ska jag ta en dusch, och sen ska jag mysa ner mig i sängen med lite glass och nya serien GIRLS. Är väl ingen chick-flick tjej egentligen, har t ex aldrig sett ett helt avsnitt av SATC, men jag har hört så mycket bra omd en här serien så jag får ge den ett avsnitt eller två och se om den är något att ha! En annan serie jag dock längtar till är nya säsongen av Mad Men! Fy sjutton vilken galet bra serie! Har ni inte sett den, SE DEN! Jag trodde dte var slut efter femte säsongen och ni vet ju hur man känner sig när det sista avsnittet i den sista säsongen är slut... Förstörd! Så jag blev jätteglad när jag hörde att de gjort en sjätte säsong! Wiie, längtar!
Bilderna nedan: Fick ju passa på att ta lite ego-biler i solen idag :)
 
Kommentera inlägget här: