24 APRIL 2013

Ibland blir man bara tokig på allt vad myndigheter heter! Förra månaden fick jag ett brev från a-kassan att jag hade missat att betala in medlemsavgiften i januari. Det hade jag inte, men de envisades så jag fick betala den igen, dock med lite rabatt från tjejen jag pratade med, som noterade allt vi pratat om. Och idag när jag kom hem hade det ramlat in ett brev från dem igen, med samma sak! Baaah, blir så trött. Såklart hann de stänga kundtjänsten innan jag hann ringa, så får ringa igen imorgon eller på fredag. Att det alltid ska va sånt krångel med alla dessa muppar. Spelar ingen roll vad det är, ALLTID är det något...!
Jaja. 
Idag har jag jobbat som vanligt, och dagen har gått fort. Ikväll kommer hjärtat äntligen hem, som jag har längtat! Ibland känns det verkligen som en hel evighet han är borta! Ska försöka hitta på nåt gott och enkelt att äta tills dess, det blir ju så sent. Imorgon blir det 10-timmars jobb men på fredag är jag ledig och då har jag och hjärtat en del roligt inplanerat! Vad kan jag dock inte säga :) Hehe!
 
 
Kommentera inlägget här: