LOTTA PÅ BRÅKMAKARGATAN

Lång sovmorgon, god frukost, solsken, VÄRME! Gud va varmt det varit idag, inte bara i solen utan även i luften! Jeansjackan nästa då! :)
 
Idag har vi varit iväg och ränt. Vi åkte in till Helsingborg för att fixa en sak, och sen även ut till Väla. Lite smått och gott har det blivit idag! Vi åt indiskt till lunch (Tikka Masala in my heart!) och hallonbullar från Gräddbullerian till fika. Det är så otroligt mysigt med såna dagar. Jag älskar att åka iväg med Philip och gå runt och handla, titta i butiker, drömma och mysa! Det är precis så jag vill spendera mina helger. Vi köpte även lite fina fräscha snittblommor och massor med frukt - alltid bra att ha hemma :)
 
 
 
Något annat vi handlade, var min nya cykel! Åååh jag är så glad! Den är så fin, och så ny, och så blänkande och så RÖD! Precis en sån som Lotta på Bråkmakargatan fick! :D Superfin och superskön framförallt! Den kommer jag kunna cykla lååångt på i sommar och framöver, ser verkligen fram emot det! Nu ska korg och annat smått inhandlas till den, men det vill jag försöka hitta på loppisen! Nu står den här ute i cykelstället (precis utanför sovrumsfönstret, perfekt!) med ett rejält lås till så att den får stanna här också :) 
 
 
Inför kvällen har vi inhandlat nybakat bröd, färska räkor, ostar, kex och jordgubbar att mysa med. Sen blir det nog en film och bara ta det lugnt. Perfekt lördag! ♥
 
Annika - drömmen om 11 barn:

Åh vilken härligt röd cykel... själv äger jag inte någon men det kommer nog tids nog ;)

Svar: Tack! Jag älskar den! Haha ja det kommer nog, men först ska väl barnen ha kan jag tänka mig :))
Natalia Johansson

Kommentera inlägget här: