♥ A WISH COMING TRUE ♥

Jag kan inte fatta att det är sant... Jag ska få se mina absolut största idoler, mitt favoritband sedan nästan 6 år tillbaka, de vars sångtext jag faktiskt har förevigat på min kropp... Helt otroligt, jag kan inte fatta det, så stort!
Mitt hjärta kom hem från Stockholm med en överraskning, minst sagt!
Han har köpt biljetter till Rascal Flatts koncert i Göteborg i juli! Till detta har han dessutom bokat in en hotellweekend till oss samma helg på Mornington Stravaganza Hotel, mitt på Avenyn och bara ett stenkast från Trädgårn´ där koncerten är. HERREGUD! Wow. Det är helt enkelt för stort för att fatta. Jag kommer ju flippa totalt på koncerten, bli ett sånt där fan som inte kan sluta skrika och sjunga och gråta haha... Åh hjälp. W O W . Måste smälta det här........
Kommentera inlägget här: