1 MAJ 2013

Woho! 1 maj är här och solen skiner! 29 grader i solen just nu, men det blåser lite grann så det känns kallare. Så fort solen vandrat liiite längre upp på uteplatsen så ska jag gå ut och sola ett tag. Bebisarna har varit ute på gräsmattan i snart en timme och ligger och gosar sig i solen. Myyys!
Så, vad händer idag då? Mitt hjärta kommer hem ikväll och det är alltid lika skönt! Annars tänker jag bara ta det lugnt, nu när man är ledig o allt. Plockade fram mina teckningsgrejer igår, men än så länge står de kvar där jag la dem. Konstigt hur den där inspirationen kan komma och gå så fort. Jag har ett par idéer i huvudet - har tänkt göra  ett par tavlor till köket, med mat- och baktema. Enkla, i tusch. Får se vad det blir av det. 
Annars? Drömde om One Direction inatt haha... När jag vaknade kan man säga att jag utvecklat en liten crush på Harry i bandet, väldigt märkligt med tanke på att de är småpöjkar hela bunten :D Har hört EN låt av One Direction - Kiss You - som visserligen är sjuuukt bra och pumpas högt i bilen när jag åker nånstans. Men ändå, är ju inget megafan direkt. Roligt hur det kan bli! Nedan har ni låten!
 
Kommentera inlägget här: