2 MAJ 2013

Andra maj och småmulet väder. Kunde vara bättre men äh, efter dåligt väer kommer solsken! :D
Ska strax åka och jobba, och efter jobbet blir det fotbollsträning med mina tjejer direkt = lång dag idag! Men till helgen är det macth för dem igen så det är dags att ta ut lag och peppa igång dem lite :) 
Hinner inte skriva så mycket nu, men ville bara lägga upp några bilder på vår lilla Mio haha.. Alltså, vilken bus-katt han är. Idag tog jag fram en liten papp-kasse som jag skulle lägga i min fotbollspärm i. Orkar liksom inte dra med en hel väska för det. Då hoppar Mio fört upp i soffan, tar tag i snöret och ska dra den med sig haha.. Men nej, det gick inte frö den fick jag tag på. Men vipps, så körde han in huvudet i påsen och ska IN i den haha... Tokis... Han har tydligen ingen koll på att han växt haha... Så han rullade runt där och försökte ta sig in och ja... Tillslut lyckades han ju, med nöd och näppe haha, helt upp och ner med bara en lite fossing som stack upp haha... Så mysig han är! Sen låg han där och tittade på mig, och bet på snöret och var glad haha.... Goding!
Kommentera inlägget här: