24 MAJ 2013

Ursäkta att jag tjatar, men J-A förkylning! Börjar tro att det är pollen dock för det sitter mycket i halsen nu och idag vaknade jag upp med ett svullet ögonlock... :( Ska kika förbi apoteket senare och se om de har någon bra receptfri allergimedicin, kan u alltid prova och se om det blir bättre innan man lägger mer pengar på ett läkarbesök.
Idag gick vi upp tidigt, vi har nämligen äklare på besök hela dagen. Vi ska ju sälja vår älskade lägenhet eftersom vi vill ha större, och vi är inte alls nöjda med vår nuvarande mäklare. Total brist på engagemang är bara en liten del. Så vi har denna vecka haft mäklare här, och idag är det slutspurten. Det vi letar efter är en engagerad mäklare som är postiv, ärlig, har en god kontakt med oss som säljare och och som har ett brett kontaktnät av hungriga köpare att välja och vraka mellan. Även bra marknadsföring är ett måste! Så vi får se. Nu på morgonen hade vi en tjej här från Båstad som jag gillade riktigt mycket, hon ligger högt på min lista just nu. Hon hade precis allt jag letade efter! Vi får se när dagen är slut hur de andra har varit och sen tar vi helgen till att bestämma oss. :) Känns bra det här!
Ikväll ska jag och mina fotbollstjejer agera matchvärd på a-lagets hemmamatch. Det innebär att vi tar hand om intreädet, fixar bollar och annat som laget behöver på plats. Samtidigt får vi se på fotboll och njuta i kvällssolen. Ett perfekt sätt att avsluta jobbveckan på tycker jag!
Just det - från en sak till en annan haha - har ni sett den nya bloggfunktionen där man kan se trafiken och annan rolig statistik om bloggen? Sjukt kul tycker jag! Bland annat har jag fått veta att en ganska stor del av mina läsare är utländska! Eller jag antar att de är svenska eftersom bloggen är på svenska, men personer som bor i andra länder. Det tycker jag är jättekul! Liksom Frankrike, Irland, Schweiz ( ?!? ), Finland och USA? Vilka är ni undrar jag, och hur i allsinadar hittade ni hit? Av mina svenska läsare är de flesta från Skåne-regionen, vilket också är kul eftersom jag bara känner en handfull människor härifrån som kan tänkas läsa bloggen, vilket betyder att jag faktiskt inte känner alla som läser här. Haha, himla roligt iallafall! Lämna gärna en kommentar om ni vill så jag får veta mer om er :) 
 
Michelle:

Hej! Jag är från Finland och brukar kika in här då och då. Minns inte alls hur jag hittade hit, kan det ha varit för att du kommenterat på Kenzas blogg kanske?! Tycker att det är super intressant att läsa om era bröllopsplaner, är själv helt frälst i ämnet nujust ;) Ha det bra!

Svar: Hej Michelle!Åh va roligt att läsa! Man blir så himla nyfiken på vilka det är som läser när man ser att besöken kommer från andra länder, superkul! :)
Åh va bra, då ska jag skriva mer om det så du får läsa :) Går du i giftastankar själv kanske? :)
Natalia Johansson

Kommentera inlägget här: