T - 1 DAG!

Idag har tagit det väldigt lugnt. Jag har varit jobbfri och därmed slappat lite extra. Bebisarna har fått vara ute i solen en liten stund, och jag har fått njuta av den jag också. Tog mig en ordentlig promenad runt 17-snåret och körde styrka längs vägen, bland annat övningen "90 grader" - kommer ni ihåg den gamla godingen? Lyktstolparna funkade OK som stöd för ryggen och de kan man ju vara säker på att man hittar då och då :) Jobbigt, men värt! 
Imorgon efter jobbet ska jag till sömmerskan med ett par plagg, och sen tänkte jag ta en runda här i krokarna igen. Det är nog dags att skaffa andra joggigskor snart, de jag har nu används ju inne på gymet så skulle behöva ett par utomhusskor med bra dämpning och som inte är så klumpiga. Men det får bli senare, just nu finns det så mycket annat pengarna ska gå till! Tills dess får jag använda conversen till promenaden, går inte direkt att jogga i dem. Inte så bra för knäna heller kanske :) 
Naglarna är nymålade idag också, i en härligt turkos färg. Man blir faktiskt glad av fina och färgglada naglar! :) Det är ju också för att jag vill känna mig extra fin imorgon, dagen till ära! Imorgon fyller jag hela 26 år, jippiiie! Jag älskar att bli äldre! Och ja, man kan säga att jag kanske inte kommer tycka det är så härligt när jag är 40, men just nu, exakt nu, så tycker jag att det känns fantastiskt roligt att bli äldre! Dessutom får jag ju höra titt som tätt att jag ser ut att vara 16, så det bevisar ju bara att jag har alla fördelar med mig. Tänk när jag är 50 men ser ut som 40, då vet jag en som kommer bli glad :) Jaaaag!
Kommentera inlägget här: