EXAMENSDAG

Idag har halva Sverige skolavslutning, student och examen. Tänk stt det var 7 år sedan man själv stod som student, galet!

Jag sitter just nu på jobbet och inväntar barnen till fritids. Skolavslutning här också idag så en del droppar nog sv innan fritids. Medan jah väntar fixar jag med mail - helgens fotbollsmatch har blivit flyttat till imorgon, Nationaldagen. KORKAT! Får hoppas attt vi får ihop lag såhär i sista sekund. Det blir en del telefonsamtal ikväll med andra ord. :/

Min nya mobil har kommit, den tredje i sitt slag. Den första krossades av ett tunnelbanetåg, den andra tappade jag i toaletten i helgen så allt ljud förstördes. Så detta blir den tredje sedan oktober 2011. Bra jobbat, hejja! Håll tummarna för att den klarar av mig den här gången :)

Ikväll kommer hjärtat hem också, yesssss! Inga mer Stockholmsresor på ett tag nu, och om 4 dagar är det semester för oss! Underbart!!

Kommentera inlägget här: