23 MAJ 2013

Ah men fy sjutton vilken förkylning! Sorry för tjat om det men fasen alltså... Är fortfarande lika tung av snor i huvudet, men lägg till en ond hals nu också... Aja. Hellre nu än om 3 veckor i Nice!!

Sitter i bilen utanför jobbet nu. Ja, jag trotsar förkylningen eftersom det är ett kort pass idag. Direkt efter jobbet måste jag dock upp till idrottsplatsen och mina tjejers träning. Ingen träning för mig idag, don't worry, men måste fixa lite inför helgens match. Måsten, måsten, måsten.

Hade förresten ännu en dröm om 1D inatt - fan, är de tillbaka nu igen? Jag drömde att jag kickade killarnas ass i fotboll innan en av deras koncerter haha. Tönt som jag är var jg tvungen att skriva till "the one and only" Harry Styles på twitter om min dröm. I hopp om att han ska svara HAHAHA... Jag dör lite av mig själv. Skyller på att jag är sjuk och därmed både uttråkad och psykiskt ofrisk. :D

Kommentera inlägget här: