FAMILJEHELG

God fredag allihop! Hoppas allt är bra med er? Här är det iallafall toppen! Jag har sovit som ett barn inatt och att man sen vaknar upp till fågelkvitter gör ju inte saken värre direkt :)
Idag kommer delar av min familj ner och hälsar på! Det planerades för flera månader sedan, men nu är det alltså dags! Det är mamma, hennes fästman Helge, min lillasyster Clara och lillebror Samuel som kommer hit, och det ska bli sååå kul! De bor i Norge så det är inte så att man ses hur ofta som helst, även om det inte gått alltför länge emellan de senaste gångerna. Senast jag träffade dem var när jag och Philip var i Åmål (där jag växte upp) över påsk. Efter denna helgen träffar vi dem igen den 27 juni då min moster gifter sig i Växjö. Därefter kan det nog dröja ett tag!
Men det ska som sagt bli jätteskoj! Jag älskar mina småsyskon och de ser så mycket fram emot att komma hit ner till vårt paradis! Synd bara att man inte kan bada än :) De har hyrt en liten stuga precis nere i hamnen, vilket är det perfekta läget när man ska bo här. Solen och vädret verkar vilja visa sig från sin bästa sida också, och allt är så underbart grönt och somrigt ute. Det kunde inte blivit bättre! 
På schemat för helgen står bland annat Köpenhamnsutflykt imorgon, och en lite mer lokal utflykt på söndag, men idag ska vi bara ta det lugnt här hemma i Vejbystrand under dagen, visa em runt och så. Ikväll ska vi till en uteservering inne i Ängelholm så det ska bli mysigt. De åker hem runt lunch på måndag så det blir ändå några dagar de är här :) 
Hahaha... Sjuka systrarna :D
Kommentera inlägget här: