SVENSEXA

Just nu är hjärtat ute på svensexa i Stockholm. Han närmaste vänner kidnappade honom efter jobbet och vad jag vet har de bara varit på Gröna Lund än. De är inga suparkillar så de blir nog en lugn och trevlig svensexa för honom, och det tror jag Philip uppskattar.

Jag kan inte hjälpa att bli lite avundsjuk faktiskt.. Jag hade jättegärna blivit kidnappad för en möhippa, men det är ju lite svårt när jag bor här nere nu. Jag har inte jättemånga kompisar - de jag har står mig dock väldigt nära. Tyvärr har jag bara ett par kompisar här nere och majoriteten av dem är killar, och det är väl inte killar som ska ta med en tjej på möhippa direkt.. Hade så önskat att få ha en egen kväll med mina närmaste tjejer, men när de bor så långt bort finns det liksom inte mycket att göra. Jättesynd tycker jag! :(

Men jag är så glad att hjärtat får ha skoj med sina kompisar, jag vet att fre betyder mycket för honom! <3

Kommentera inlägget här: