28 APRIL 2013

Godmorgon! :D
Vilken härlig dag! Vaknade upp av jag glömt dra ner rullgardinen igår så solen lyste mig rakt i ansiktet och jag vaknade kl 07.50. Somnade visserligen om ett tag till, men ändå, så himla härligt att vakna av solen. Man blir på så bra humör!
Idag ska jag och hjärtat bege oss ut på cykeltur hade vi tänkt! Vi var uppe i småland hos Philips morföräldrar igår och Philip fick med sig hans morfars gamla cykel, så nu har vi båda en varsin cykel här nere! Awesome! Vi ska packa en liten picknick-korg sen och cykla runt och mysa. Tänker svänga förbi ett par loppisar och bara mysa. Perfekt söndag! Vi skippar gymträningen i eftermiddag och kör cyklingen i några timmar istället :)  
Okey, angående "outfitinlägget" igår.. Det kommer inte upprepas igen. Tror jag. Det var första gången någonsin jag la upp något sånt, och njae, det är väl inte riktigt min grej. Jag hade liksom en bild i huvudet över hur det skulle se ut, hur bilderna skulle tas. Och när de inte blir så, så blir man ju bara besviken. Nu var det ju inte jag som tog dem heller, så att projicera mina tankar på Philip gick inte så bra hehe. Nu säger jag inte att han är en dålig fotograf men.. Eller jo, kanske lite. Haha! Förlåt älskling! Ibland vill man bara ha det på sitt sätt helt enkelt, inget annat duger. Så inga fler såna inlägg, innan jag åtminstonde skaffat mig ett stativ och en självutlösare till bloggen. Då KANSKE. Men lovar inget.
Tog förresten med kameran till småland igår och knäppte lite vårblommor, ska lägga upp strax. Under tiden kan ni ju njuta av den här mysiga bilden av Philip och hans underbart härliga morfar! Så söta och pilimariska! ♥
 
Linda:

Haha, gumman då! Är du inget bra på outfitinlägg :P

Svar: Haha näe! Eller jag kan ta bilderna, men inte Philip! Haha, får kanske börja göra "Dagens Philip" istället så jag får mitt outfit-behov ur skallen hahaha! :)
Natalia Johansson

Kommentera inlägget här: