"SEVEN WAYS TO DISCIPLINE YOUR CHILD"

Aah, va skönt att det äntligen är helg. Den här veckan har varit riktigt seg tycker jag! Jag mår bättre så tack och lov var det ingen supersjuka jag åkte på utan bara en rejäl förkylning med febertopp. Nu är det iallafall ur världen så nu ska vi ha en härlig helg!
Idag ska vi åka in till Helsingborg och plocka upp en liten beställning vi gjort, och på vägen hem tänkte vi handla. Ikväll blir det quesadillas till middag, mmmh! En film och kanske lite glass blir det nog ockås. Glass, det har blivit vårt nya "godis". Vi äter inte mycket godis över huvudtaget, och inga chips eller liknande. Men då och då tar vi fram ett halvliterspaket från GB, förslagsvis med smaken nogger eller lakritspuck (!!). Den delar vi på mitten och smaskar på varsin halva. Perfekt mängd och såååååå gott! 
Imorgon ska vi till Malmö på trevligheter. Först blir det fika hos en vän och sedan middag hos två andra goda vänner! Ska bli skoj, länge sedan man träffade dem :) 
Haha, måste passa på att tipsa er om tv roliga videos! Jag och Philip tittade på dem här om dagen och vi skrattade så vi fick ont i magen, och tårarna bara sprutade! Haha, fantastiskt kul, om man har sån humor! Den första videon heter "How animals eat their food" och ja. Man måste ha något fel för att komma på nåt sånt här haha... Den videon hittade jag genom att många började länka den på facebook. Jag kollade på den, älskade den, och klickade mig vidare och hittae således nästa video av samma personer, nämligen "Seven ways to discipline you child". MAGISKT! Fantatiskt roligt!! Kolla på dem, båda två :)))
Hahahahah! 
Kommentera inlägget här: