1 JUNI 2013

Oj vilken dag! Det har varit (och är!) ca 28 grader här idag, man är konstant klibbig haha!

Idag har jag varit iväg med mina tjejer och spelat match i Båstad. Vi spöade skiten ut hallänningarna med 3-1 wohoo! Tjejerna var så otroligt duktiga, helt sjukt! Fällde ett par lyckotårar från sidlinjen när de gjorde mål. Så genomtänkt, sånt otroligt passningsspel. Helt galet va mycket de har utvecklats under det här året... Är verkligen stolt över dem!

Efter matchen hade vi tränarmöte för att bestämma lite kring sommarens träningar och ett avslutningsjippo. När mötet var klar gick jag hem, slängde p mig en tunika och gick ner till stranden för lite egentid i solen. Folk badade och stekte i solen. Tänkte först ta ett dopp men eftersom jag nyss varit dunderförkyld så hoppade jag det. Dumt att bli sjuk nu när man snart ska resa. Om en vecka (+1 dag) får jag bada i Medelhavet istället! Wiiehoooooo! :)))

Kommentera inlägget här: