FREDAGSFIX

Hej mina vänner!

Nu lär det blott två dagar kvar innan vi packar våra väskor och flyger till underbara Nice! Tiden går så fort nu det sista att man undrar hur man ska hinna med allt!

Idag är det stora fixardagen! Jag ska strax in till stan för att göra naglarna bröllopsfina, handla nödvändigheter såsom tandkräm och schampo, och så ska jag även köpa kattmat och vin. Ikväll kommer våra kärs grannar över på middag - det minsta vi kan göra när de ska passa våra små älsklingar i hela två veckor! Alltså, jag kommer sina ihjäl mig efter dom! Jag kommer gråta när vi åker och jag kommer känna mig tom varje morgon jag vaknar och de inte är bredvid mig och spinner och vill bli klappade.. Ååh... Men dom har det bra här hemma, det får man inte glömma.

Gårdagen var så varm att jag höll p att avlida - därav noll uppdatering. Mina tjejer började Nationaldagen med att vinna över Stattena med 3-0 och efter det var det stranden för hela slanten. Ville verkligen bada men jag har verkligen ingen lust att chansa och råka åka på en förkylning eller bli sjuk nu. Så det får vänta. Om några dagar kan jag bada i Medelhavet istället :))

Nu ska jag äta frukost och sen måste jag sätta fart! Imorgon ska vi vara iväg hela dagen så idag är faktiskt sista riktiga dagen hemma! Wiiiiiiie! :))

Kommentera inlägget här: