HANG IN THERE!

Hej på er!

Vi är hemma i Sverige och vårt älskade Vejbystrand sedan söndags kväll. Hud va trött man är, man skulle behöva en semester efter semestern haha! :)

Veckorna rullat nu på som vanligt för mig, jobb alltså. För Philip är det sista veckan i Stockholm, han kommer hem imorgon och då år han hemma i 2 hela månader innan pendlandet börjar igen. Freakin' fantastic! Så underbart att han kan jobba hemma hela sommaren, sån lyx!!!

Jag har så mycket att berätta om resan och bröllopet, men tyvärr har jag ingen sladd till datorn än, vilket innebär att jag inte kan lägga in några bilder från systemkameran. Allt är ju så mycket roligare med fina bilder! Jag fotade nästan bara med systemkameran på resn så jag har nämare 1500 vileer att gå igenom haha... Dessutom väntr vi på fotografens bilder från vårt bröllop! Kommer om några veckor, ska bli grymt kul att se!!

Jag kommer inom kort börja blogga på ny adress också! Jo, man har ju bytt några gånger under sitt liv haha, men den som blir nu ska bli bestående. Nytt namn, nytt kapitel i livet. Den nya adressen ska så småningom utvecklas för att kunna användas i ett eget företag - jag funderar på att ta fotandet till en ny nivå! Men mer om det senare, jag berättar allt mär jag själv vet mer :)

Jag kommer lägga upp den nya adressen här i bloggen när det är dags, så ni vet vart ni ska ta vägen ;)

Kommentera inlägget här: