MATFÖRGIFTNING

Idag skulle vi åka ut till Cagnes sur Mer, till platsen där vi ska gifta oss på torsdag, men tyvärr får vi flytta det till imorgon. Jag vaknade tidigt imorse till ljuset av spya som träffade toalettvattnet. Stackars älskling har fått matförgiftning, förmodligen av vattnet, så kan har kräkts hela morgonen. Nu sover han djupt här bredvid mig och jag hoppas att det inte blir långvarigt. Jag håller konstant koll så han inte får feber, annars är det vätska, salt och vila som gäller. Mitt älskade hjärta...

Det vi skulle gjort idag var att träffa prästen, gå igenom vigseln o lite sådär. Nu har vi bokat om till imorgon eftermiddag så förhoppningsvis är hjärtat bra då. Igår beställde vi både brudbukett, bröstblomma och lämnade in klänningen för ångstrykning - detta ska hämtas upp imorgon men får nog ta det på torsdag istället. Puh, mycket som ska göras när planerna ändras så där snabbt! Men det ska gå, på torsdag SKA vi gifta oss, om det så får bli från sängen och med hjälp av Skype haha :)

Kommentera inlägget här: