6 MAJ 2013

Full rulle idag! Skjutsade hjärtat till flyget imorse, åkte hem och gjorde mig i ordning för jobb, åkte sen och jobbade till 17. Väl hemma gav jag katterna lite mat och gosade med dem och sen cyklade jag till goaste Louise ett par kvarter bort för att mysa på hennes altan i nya huset med cupcake, melon och ett varsitt glas persikobubbel. Puuuuh! Nu är jag hemma igen och ska prata med hjärtat i telefon innan det är läggdags - och kanske bokläsardags ett tag. :) 
Imorgon blir inte så mycket bättre heller! Då blir det jobb från 12 och sen direkt iväg på match i Helsingborg med mina tjejer. Hemma runt 21-21.30 skulle jag tro. Men det är ju härligt när allt går i ett, för då går tiden snabbare också! Mina tjejer vann föresten helgens match med 3-0 - börjar se stora förämdringar i passningsspel och spelförståelse och det är sååå himla roligt ska ni veta! Att se att allt man lärt dem har gått in och de börjar FÖRSTÅ! :) Lycka! Nu håller vi tummar och tår för att vi tar 3 nya poäng med oss hem imorgon!
 
 
 
 
Kommentera inlägget här: