BAKA, BAKA, LITEN CHOKLADKAKA

Måste bara visa den fina tårtan jag bakade igår! Igår fyllde nämligen vår fina granne Ullvi år! Vi skulle över till dem och fika så jag bestämde mig för att baka en sockerkaka - som jag pimpade till en tårta haha :) Den blev såååå god och uppskattad :) Till tårtan fick hon en blomma också, vacker men har redan glömt vad den hette haha. Jag och mina gröna fingrar ;)
Nedan ser ni resultatet. Det är en chokladsockerkaka med ckokladknappar i, täckt med nån chokladsmet från Odense (tror meningen var att man skulle göra kakor av den, hej sockerchock!). Och när chokladsmeten stelnat och nästan glaserat sockerkakan, la jag på skivad banan, hallon och blåbär, samt tre små ljus. Inte för att hon fyllde tre år, utan mest av estetiska skäl :) Det hela var faktiskt inte så svårt, på en timme var allt klart! 
Kommentera inlägget här: