LYXMORGON OCH POCKET SHOP

Det är verkligen lyx att vakna upp en vardagsmorgon och ha Philip bredvid sig i sängen. Att han jobbar i Stockholm tre dagar i veckan är ju rutin nu men det faktum att faktiskt är hemma två extra dagar i veckan har minsann sina fördelar och är en vardagslyx av hög rang! Att vakna upp av pussar och kramar av sin älskade gör vilken dag som helst bra. Igår hade jag en riktig SKITDAG på jobbet och även träningen sen, ingenting gick som det skulle, allt var fel, en dålig sak avlöste en annan och skapade en enorm kedjereaktion. Som tur var hann jag hem precis innan det rann över i bägaren, och hela dagen glömdes tack vare Philip. Mitt stöd och min trygghet i allt, han lugnar alla nerver och tyglar de starkaste skalv jag råkar ut för. Om det inte vore för honom hade jag förmodligen gått in i väggen för länge sedan. Tack älskling, jag älskar dig! ♥
Så, som tack och för att han önskade det så gjorde jag en repris på bananpannkakorna jag gjorde tidigare i veckan. Fast den här gången blev de MYCKET godare! Jag hade i lite müsli för att få till lite crunch, tog fram färska hallon och blåbär samt toppade med en nypa vanlijsocker - hade inget florsocker hemma. Fyyy så gott det blev! Jag rekommenderar det verkligen sååå starkt att prova, om ni inte rean gjort det! MUMS! Och kolla nedan vilka fina bilder jag fick till! Kanske borde bli matfotograf haha? Det är ju de bilderna som brukar bli bäst tycker jag, ser ju riktigt inbjudande ut! :)
Imorse fick förresten Philip ett roligt mail - en kollega hade hittat Philips nya bok, "Balansakten - medelklassen som lever hand ur mun" på Pocket Shop! Ni vet de där små lila butikerna som brukar finnas på tåg- och tunnelbanestationerna? Superkul! Boken är ju liten och perfekt att läsa på just en tåg-, buss- eller bilresa :) In och haffa ett ex om ni har vägarna förbi en Pocket Shop! Så himla roligt att det går så bra med boken, den säljer ju i massor! Bravo Philip!
Kommentera inlägget här: