SJUKLING

Min älskling är sjuk och är alltså hemma den här veckan, så jag tar hand om honom mellan jobbvarven. Stackars mitt hjärta :( Just nuhar vi precis ätit lite lax och kollar på "En plats i solen", helt klart favvoprogramet just nu!
Iallafall, tänkte bara kika in och säga hej, och fråga om ni kommer ihåg den här bilden (nedan) som jag tog på kvarnen i Mölle i vintras, och som numer pryder vår vägg här hemma? Nu i helgen när vi var i Mölle stannade vi igen så jag fick ta en ny bild där, nu med vår/sommargrönt på bilden! Det var inte klarblå himle direkt men det får va. Jag har en idé om att ha alla fyra årstiderna på väggen, med exakt samma motiv, d v s den kvarnen. Tycker den är så fin! Här har ni båda bilderna, den från i vintras är överst och den jag tog nu i helgen ligger underst :) 
Kommentera inlägget här: